webmistress journal affiliates freebies credits
web information
I Support Privacy Protection

BLOG STARTED: 10/19/07

blogger views (and counting!)
currently online


webmistress
Ms JuN jInG :D
recent entries
result
In School
Parent
School start
New Year
About life


plugboard


rewind


Friday, April 10, 2009
暗恋 @ 1:23 PM

我现在知到暗恋的感觉了。可是我不知道该不该跟他说我喜欢他呢?我是怕如果我跟他说我喜欢他的话他会拒绝我对他的喜欢,或者他对我也有感觉呢?我不知道他心里在想些什么,如果真地在一起会幸福快乐呢?还是每天都在不开心的感情呢?是不是男人不该让女人流泪呢或者是开心地在一起?我不知道是否跟他说呢?还是不要跟他说我真的喜欢他了呢?有没有人可以跟我说是否跟他说那三个字?“我喜欢你!”\



©copyrighted 2008 oh-so-lovelyy.blogspot.com