webmistress journal affiliates freebies credits
web information
I Support Privacy Protection

BLOG STARTED: 10/19/07

blogger views (and counting!)
currently online


webmistress
Ms JuN jInG :D
recent entries
MYSELF
暗恋
result
In School
Parent
School start
New Year
About life


plugboard


rewind


Monday, May 11, 2009
To Him @ 6:37 PM

我真得不懂他在想些什麽?他是不是也对我又感觉呢?我真的真得很爱他不想跟他像现在是谟身人一样!如果他真的也是爱我或是喜欢我的话可以来跟我说得我会答应跟他在一起的也会永远爱他的真的!我真的真的不像这样生活我看你而你绝不看我一眼的身活了。我不敢跟你说是应为我怕你跟我说你有奴朋友了那我的心会很痛很痛就像有一把刀插在我的心一样的那个感觉的!我会很怕很怕就是应为这样我才没跟你说我喜欢你或我爱你这些话 如果我说的话你会不会跟我在以情呢?



©copyrighted 2008 oh-so-lovelyy.blogspot.com