webmistress journal affiliates freebies credits
web information
I Support Privacy Protection

BLOG STARTED: 10/19/07

blogger views (and counting!)
currently online


webmistress
Ms JuN jInG :D
recent entries
missing you a lot
Camp Photos
camp
missing you
da gu
School holidays
day
LOVE
Day in School
父母


plugboard


rewind


Monday, July 13, 2009
你 @ 12:16 PM

昨天我终于可以看到你了!我真的真的好爱你哦!我真的很想每一天都可一看到你, 可是我知道这是不可能的事!我自是可以想着你除了星期6可以看到你了,我很想很想跟你说话的可是我不敢应为我没有用棋子能看着你了我真的不祥的就是应为我没有这个勇气。我在这里要跟你说神我爱你!我真的真得很爱你哦!Y.L.T guy

Labels:




©copyrighted 2008 oh-so-lovelyy.blogspot.com